Klantgerichte dienstverlening

De omslag naar een klantgerichte dienstverlening maakt dat medewerkers in hun werk de klantwaarde centraal gaan stellen. Ook moet er steeds meer worden samengewerkt, met elkaar én met de klant. Maar welke aanpak kies je?

De keten is zo sterk als de zwakste schakel. Livingstone hanteert daarom een integrale aanpak bij de ontwikkeling van klantgerichte dienstverlening. Wij verbinden uw doelen aan de ontwikkeling van medewerkers binnen een passende organisatie-inrichting. Dat gaan klanten merken.

Lijnen worden korter, de daadkracht groter. Door medewerkers meer mandaat en verantwoordelijkheid te geven, kunnen ze klanten beter van dienst zijn. Vanuit gestructureerde rolmodellen ontwikkelen wij teams en individuele medewerkers tot collega’s die verantwoordelijkheid voor de klant kunnen én durven nemen.

Dat vraagt om een interne organisatie die medewerkers faciliteert om klantafspraken na te komen. Livingstone stelt daarin uw strategische keuzes centraal. Samen met uw specialisten kijken we naar korte en lange termijn oplossingen voor de juiste randvoorwaarden vanuit besturing, processen en IT. Livingstone begeleidt u graag bij het ontwerp, implementatie en borging.

Klantgerichter werken kan morgen beginnen. Hoe klantgericht is uw aanpak?

Verder praten over ‘Klantgerichte dienstverlening’? Neemt u dan contact op met Sven Koopmans

persoonlijk leiderschap
Human resource management
organisatie inrichting
project management